• Pandemia ți-a demonstrat cât de fragilă îți este sănătatea
  • Ai devenit mai preocupat de calitatea alimentației tale și produsele bio îți fac cu ochiul tot mai mult
  • 300 de milioane de euro, atât cheltuie românii pe produsele bio

Produsele bio au crescut cu 11% în perioada ianuarie-aprilie 2021, față de aceeași perioadă a anului trecut, conform Ziarului Financiar.

Viteza cu care au crescut vânzările pentru produsele bio este de două ori mai mare decât a celor non-bio, după analiza celor de la RetailZoom. Totuși baza de pornire este mică pentru că la cota de piață, în primele 4 luni din an, produsele bio sunt undeva la 1,5 % din bunurile de larg consum.

Cele mai multe articole pe segmentul bio sunt băuturile și alimentele, mai exact, ouăle, laptele, înghețata, mâncarea pentru bebeluși sau fructele și legumele, dar și cerealele sau carnea. Chiar dacă prețul lor față de produsele non-bio este cu 20-30% mai mare sau chiar dublu la unele produse.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

Media de preț

  • Lapte BIO (1 L): 8-15 LEI
  • Lapte NON-BIO (1L): 3-5 LEI
  • Ouă BIO (10 buc): 13-20 lei
  • Ouă NON-BIO (10 BUC): 5-10 LEI
  • Roșii BIO: 20-30 LEI/KG
  • Roșii NON-BIO: 5-10 LEI/KG
  • Suc de fructe BIO: 10-25 LEI/L
  • Suc de fructe NON-BIO: 3-7 LEI/L