• Un număr mare de şoferi Tesla nu au putut să deschidă sau să pornească maşinile din cauza unei erori în aplicaţia producătorului.
  • Problema i-a atras atenţia şi lui Elon Musk.

Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a răspuns personal la o reclamaţie a unui şofer din Coreea de Sud, spunând pe Twitter: „Se verifică”.

Musk a revenit ulterior spunând că aplicaţia şi-a revenit.

Recomandări

UK AR TRIMITE SOLDAȚI ÎN GAZA
AVEM PRINTRE CELE MAI MICI PREȚURI LA ENERGIE
BLINKEN, AVERTISMENT CĂTRE CHINA
VICTORIE PENTRU ALCARAZ LA MADRID
BENEFICIILE URCATULUI PE SCĂRI
UNDE MERGI ÎN VACANȚA DE PAȘTE?

„Ne cerem scuze, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou”, a scris Musk pe Twitter.

Aplicaţia Tesla este folosită ca cheie de către şoferi pentru a-şi debloca şi porni maşinile. Proprietarii au postat o multitudine de reclamaţii online despre faptul că nu îşi pot folosi vehiculele.

„Sunt blocat la o oră depărtare de casă pentru că în mod normal îmi folosesc telefonul pentru a porni maşina”, a scris un proprietar pe Twitter.

Aproximativ 500 de utilizatori au raportat eroarea din aplicaţie, potrivit site-ului DownDetector. Cinci ore mai târziu, au existat puţin peste 60 de rapoarte despre o eroare.

Totuşi, aplicaţia nu ar trebui să fie singura modalitate de a accesa maşinile, a declarat Stuart Masson, editorul site-ului The Car Expert, pentru BBC.

„Există un mecanism secundar pentru a intra sau a ieşi din maşină dincolo de aplicaţie. Tehnologia face lucrurile convenabile, dar se bazează pe un server care trebuie să funcţioneze tot timpul”, a mai spus el.