• Elon Musk, directorul executiv al Tesla, se gândește la construirea unei noi platforme de socializare, potrivit unui mesaj al miliardarul postat sâmbătă pe Twitter.
  • Musk, el însuși un utilizator activ pe Twitter, a criticat în ultima vreme platforma de socializare și politicile acesteia.
  • Tweetul său vine la o zi după ce a lansat un sondaj pe Twitter în care îi întreba pe utilizatori dacă sunt de părere că Twitter aderă la principiul libertății de exprimare, la care peste 70% au votat „nu”.

Elon Musk, directorul executiv al Tesla, a întrebat, sâmbătă, utilizatorii Twitter, dacă aceștia cred că este nevoie de crearea unei noi platforme. Postarea sa a apărut după ce, cu o zi în urmă, el a lansat un sondaj în care cerea opinia internuților cu privire la respectarea principiilor esențiale ale unei democrații de către Twitter.

Musk a răspuns la întrebarea unui utilizator Twitter dacă ar lua în considerare construirea unei platforme de social media constând într-un algoritm open source, care ar prioritiza libertatea de exprimare și în care propaganda ar fi minimă, potrivit Reuters.

Musk, el însuși un utilizator activ pe Twitter, a criticat în ultima vreme platforma de socializare și politicile acesteia. El a afirmat că societatea subminează democrația prin nerespectarea principiilor de libertate de exprimare.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Tweetul lui Elon Musk vine la o zi după ce a lansat un sondaj pe Twitter în care îi întreba pe utilizatori dacă sunt de părere că Twitter aderă la principiul libertății de exprimare, la care peste 70% au votat „nu”.

„Consecințele acestui sondaj vor fi importante. Vă rugăm să votați cu atenție”, a spus el vineri.

Dacă Elon Musk decide să meargă mai departe și să creeze o nouă platformă, el s-ar alătura unui portofoliu tot mai mare de companii tehnologice care se poziționează drept campioni ai libertății de exprimare și care speră să atragă utilizatorii care simt că opiniile lor sunt reprimate pe platforme precum Twitter, Facebook al platformei Meta și YouTube al Google, deținut de Alphabet.

Niciuna dintre aceste companii, inclusiv Truth Social a lui Donald Trump, concurenții Gettr și Parler de pe Twitter și site-ul video Rumble, nu s-a apropiat până acum de amploarea și popularitatea platformelor principale.