• Un bărbat din Statele Unite riscă o condamnare la doi ani de închisoare după ce a lăsat recenzii negative unui hotel din Thailanda
  • Totul a pornit de la o neînțelegere în restaurantul hotelului – bărbatul a vrut să consume alcool adus din afara localului fără să plătească taxa aferentă
  • În Thailanda, legea anti-defăimare este fundamentală

Un bărbat din Statele Unite riscă o condamnare la doi ani de închisoare, după ce a lăsat un feedback negativ hotelului în care a fost cazat, relatează bbc.com. A fost dat în judecată de către stațiune din cauza legilor stricte anti-defăimare ale țării.

Wesley Barnes a postat numeroase recenzii negative pe mai multe site-uri, acuzând stațiunea de ,,sclavie modernă”. The Sea View Resort a reacționat la aceste critici dure aduse de către fostul oaspete al hotelului, numindu-le ,,neadevărate și dăunătoare reputației hotelului”

,,Proprietarul hotelului a depus o plângere împotriva acuzatorului, menționând că a postat recenzii incorecte despre hotel pe pagina oficială Tripadvisor”, a declarat poliția pentru agenția de presă AFP.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Incidentul, care s-a petrecut la hotelul de pe insula Koh Chang acum câteva luni, a plecat de la o neînțelegere: acuzatorul voia să-și aducă propria sticlă de alcool la cina de la restaurantul hotelului, dar ,,a provocat agitație” și a refuzat să plătească taxa pentru alcool luat din afara restaurantului. În cele din urmă, managerul a intervenit și a mediat lucrurile, lăsându-l pe bărbat să nu plătească.

După plecarea sa, Barnes a postat mai multe recenzii negative, pentru care a fost dat în judecată de hotel. Ulterior, acesta a fost reținut, a petrecut câteva nopți în închisoare și apoi a fost eliberat pe cauțiune.

Dacă va fi găsit vinovat de încălcarea legii fundamentale anti-defăimare a țării, bărbatul riscă până la doi ani de închisoare.

,,Am decis să îl dăm în judecată pentru că ne-am dat seama că va continua să scrie recenzii negative despre noi” au declarat reprezentanții hotelului, menționând că bărbatul a fost avertizat de mai multe ori înainte de a lua măsuri legale împotriva lui.

Recenziile negative au fost șterse de pe site.