- 98% femei cred că există o presiune imensă din surse externe pentru a arăta într-un anumit fel.
- 7 din 10 femei cred că nu sunt suficient de bune sau nu se ridică la nivelul așteptărilor.
- 79% dintre femei au probleme cu încrederea în propria persoană.
98% femei cred că există o presiune imensă din surse externe pentru a arăta într-un anumit fel. Există femei care deja și-au dovedit valoarea în multiple domenii și au adus o contribuție importantă societății în domenii precum business, artă, cultură, educație, sănătate și multe altele. Ele deja sunt modele. De ce nu ar fi și pe podium? În reclame? La evenimente?
Advertisment
„În primul rând, diversitatea trebuie, așa cum este în toate domeniile, să existe și în modă. Cobsumatorii modei sunt de toate vârstele. Nu vorbim aici de persoane slabe sau mai puțin slabe, mai înalte sau mai puțin înalte. Consumatorii sunt de toate vârstele, toate dimensiunile”, spune Adina Cotiga, proprietarul Cardinalia Models.
„O lungă perioadă de timp, o singură tipologie de femeie reprezenta o paletă atât de mare de femei din viața reală. Din fericire, designerii și-au dat seama că femeile obișnuite trebuie să se simtă reprezentate de către persoanele care le prezintă creațiile. Și atunci, a venit și rândul nostru să putem să sperăm că avem un loc în lumea asta”, povestește Ramona Cuciuch, model.
Recomandări
Vârsta nu mai reprezintă un criteriu
Alin Gălățescu îți spune cum s-au schimbat criteriile de alegere a modelelor care defilează pe podium.
„Eu nu cred că vârsta mai e neapărat un criteriu, dar parametrii fizici rămân. Totul ține de armonie. Povestea aceea cu extrem de slabe, iar cei din afară bagă niște personaje solide, ca să compenseze cumva, nu mi se pare o soluție. Iar în al doilea rând, niciodată n-o să mă conving că cineva supraponderal este sănătos”.
Citește și:
- LIVE UPDATE. Ziua 540 de război. Zelenski: Rusia a atacat porturile ucrainene de 7 ori de când Moscova s-a retras din acordul privind cerealele
- Pe ce cheltuie cei mai mulți bani familiile din fiecare județ? Bucureștenii alocă cele mai multe resurse financiare pentru îmbrăcăminte și medicamente
- Educația se îndreaptă spre divertisment. Andreea Paul: „Cel mai puternic inamic al învățării este plictiseala, iar pentru asta există și un antidot, joaca”
Partenerii noștri