• Rotor R550X este livrat într-o configurație gata de zbor.
  • Acesta poate fi personalizat cu o gamă de sarcini utile pentru misiuni, precum și pentru autonomie.
  • Este propulsat de un motor cu piston Lycoming IO-540 cu șase cilindri.

Când te gândești la elicoptere, cuvintele fără echipaj” și autonom” nu îți vin de obicei în minte, cu excepția cazului în care vorbești despre Rotor R550X. Acesta se bazează pe platforma Robinson R44 și este echipat pentru a ridica încărcături grele de până la 550 kg în toate condițiile meteorologice, scrie Teche Blog.

Rotor R550X este livrat într-o configurație gata de zbor și poate fi personalizat cu o gamă de sarcini utile pentru misiuni, precum și pentru autonomie. Este propulsat de un motor cu piston Lycoming IO-540 cu șase cilindri, care funcționează cu benzină de aviație cu conținut redus de plumb 100LL, ceea ce permite elicopterului să zboare mai mult de trei ore, la viteze de până la 150 mph. Livrările sunt așteptate să înceapă anul viitor.

R550X va aduce beneficii economice și de siguranță uriașe pentru o gamă largă de cazuri de utilizare a elicopterelor. Demonstrarea impactului autonomiei în misiuni periculoase, cum ar fi prăfuirea culturilor și stingerea incendiilor aeriene, este primul pas către viziunea noastră privind zborul vertical sigur și accesibil”, a declarat Hector Xu, CEO al Rotor.

Recomandări

NOUL ȘEF HEZBOLLAH
TAIWANUL, ÎN STARE DE ALERTĂ
CUM TE AFECTEAZĂ VREMEA
CUM AR FI MURIT NAVALNÎI
POGACAR E CAMPION
ATACURI ASUPRA RUSIEI

Citește și