• 67% apelează la agentul reprezentanței cu privire la documentarea despre mașină
  • 75% dintre respondenți doresc să interacționeze fizic cu autovehiculul
  • 87% dintre respondenți spun că se informează din online înainte de a cumpăra un vehicul

1 din 4 oameni își cumpără mașina din online – conform EY Mobility Consumer Index. Sttudiul a intervievat 15.000 de consumatori din 20 de țări. Online-ul este baza și atunci când ne informăm despre o viitoare mașină: 87% dintre respondenți spun că se citesc în online informații despre un anumit vehicul.

Alexandru Șeremet, director de comunicare al BMW Group România

Aș face o diferențiere între achiziția de mașini noi și achiziția de mașini second-hand. Ei bine, în ceea ce privește achiziția de mașini second-hand, achiziția online este o regulă deja de foarte, foarte multă vreme. Acolo căutăm anunțurile, acolo vizualizăm ofertele. Nu cred că există vreun instrument care se apropie ca relevanță de achizițiile online. În ceea ce privește mașinile noi, lucrurile astea se întâmplă puțin mai lent, pentru că o achiziție de mașină nouă nu înseamnă doar să caut mașina relevantă pentru mine. Înseamnă și o o serie de servicii, o serie de pachete care mi se pot oferi, precum garanție, finanțare, care este foarte importantă și de aceea asta este una dintre explicațiile pentru care partea de mașini noi se mișcă puțin mai lent.

Citește și

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE