• LinkedIn se alătură numeroaselor alte aplicații populare care și-au lansat propriile fluxuri video de formă scurtă.
  • Feed-ul a fost observat pentru prima dată de Austin Null, un director de strategie la o agenție de influenceri numită McKinney.
  • Null a postat pe LinkedIn o scurtă demonstrație care prezintă noul feed.

LinkedIn, platforma folosită pentru a posta/găsi locuri de muncă și pentru socializare de business, testează un nou feed video de tip TikTok, asemănător cu cel de tip scurt, a confirmat miercuri compania pentru TechCrunch. Prin acest nou test, LinkedIn se alătură numeroaselor alte aplicații populare care și-au lansat propriile fluxuri video de formă scurtă în urma creșterii popularității TikTok, inclusiv Instagram, YouTube, Snapchat și Netflix.

Feed-ul a fost observat pentru prima dată de Austin Null, un director de strategie la o agenție de influenceri numită McKinney. Null a postat pe LinkedIn o scurtă demonstrație care prezintă noul feed, care se găsește în bara de navigare a aplicației într-o nouă filă „Video”. Odată ce apăsați pe noul buton Video, veți intra într-un flux vertical de videoclipuri scurte prin care puteți glisa. Puteți să dați like unui videoclip, să lăsați un comentariu sau să îl distribuiți altora. Compania nu a împărtășit detalii despre modul în care feed-ul determină ce videoclipuri să le arate utilizatorilor.

LinkedIn, deținut de Microsoft, spune că videoclipurile devin unul dintre formatele dorite de utilizatorii săi pentru a învăța de la profesioniști și experți, motiv pentru care testează o nouă modalitate prin care utilizatorii pot descoperi videoclipuri relevante. Funcția se află în faza de testare timpurie, așa că majoritatea oamenilor nu vor avea încă acces la ea.

Recomandări

7 LOCAȚII „BRIDGERTON"
CELE MAI VECHI DOVEZI ALE FUZIUNII
MAI SLĂBEȘTE-NE
SOPHIE TURNER, DESPRE DIVORȚUL DE JOE JONAS
VEZI WORLD PRESS PHOTO LA UNIVERSITATE
NOI IMAGINI ÎN CAZUL LUI „DIDDY"

Citește și