• Mattel a înregistrat cea mai mare creștere din ultimii 20 de ani, de 29%
  • Veniturile companiei Mattel au ajuns la 1,6 miliarde de dolari
  • Barbie a împlinit 61 de ani pe 9 martie

Cei care au vrut să-și țină copilul cât mai departe de device-uri pe timp de pandemie, au găsit alternative: i-au cumpărat jucării.

Asta a făcut ca încasările Mattel să crească. Vânzările păpușilor Barbie au explodat, în a doua parte a pandemiei.

Și uite așa veniturile companiei au crescut până la 1,6 miliarde de dolari.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Asta după ce începutul pandemiei a dat peste cap al treilea cel mai mare producător de jucării din lume – când magazinele de jucării s-au închis și vânzările păpușilor au stagnat, scrie Wall Street Journal.

În ultimii ani, Mattel a încercat să reinventeze păpușile. Așa că a introdus noi dimensiuni, tonuri diferite ale pielii și culori ale părului.

View this post on Instagram

We’re all stronger together. #Barbie

A post shared by Barbie (@barbie) on

Barbie s-a născut în 1959. De unde este inspirat numele

Barbie s-a născut în 1959, când Ruth Handler, o antreprenoare din Colorado, și-a pus în aplicare planul de a face o păpușă adult. A numit-o după fiica sa, Barbara.