• A patra asfaltare a început pe sensul dinspre Tulcea spre Brăila.
  • Podul suspendat peste Dunăre a fost inaugurat pe 6 iulie 2023.
  • La scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a „vălurit”.

De un an și 3 luni, de când a fost deschis, podul a trecut prin numeroase reparații rușinoase, pentru cea mai mare construcție suspendată din România. A patra asfaltare a început pe sensul dinspre Tulcea spre Brăila, iar cei de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se asigură că sunt respectați toți parametrii tehnologici.

„Au început lucrările de asfaltare pe Podul de la Brăila, DN2S, km 4+500 – km 6+600, – sensul Tulcea către Brăila. Devierea traficului rutier de pe Calea 2 pe Calea 1 la km 7+000, cu revenire în Calea 2 la km 3+000. Circulaţia rutieră se desfăşoară în ambele sensuri cu restricţie de viteză de 30 km/h. Lucrările de asfaltare vor dura 6 zile iar semnalizarea se realizează cu balize direcţionale şi lămpi de culoare galbenă intermitentă pe timpul nopţii”, a transmis Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău.

Podul suspendat peste Dunăre – cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră – a fost inaugurat pe 6 iulie 2023, iar la scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a „vălurit”.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Primele probleme au apărut în august 2023, la nici două luni de la inaugurare, când muncitorii și-au dat seama că nu fuseseră strânse toate șuruburile parapeților. Apoi, șoseaua a început să se înmoaie ca o plastilină. Recepția nu a fost făcută, pentru că nu erau gata drumurile de legătură. Conform CNAIR, acest lucru s-ar putea întâmpla până la sfârșitul anului. Potrivit contractului, podul are 10 ani garanție.

Citește și