• Hello Kitty a „jucat”, în lunga ei carieră, în numeroase desene animate și a apărut în jocuri video.
  • În plus, ocupă în continuare un loc de cinste în rândul jucăriilor.
  • Sanrio, compania japoneză de divertisment care deține drepturile asupra numelui și imaginii lui Hello Kitty, a dat startul festivităților.

Hello Kitty împlinește vineri 50 de ani. Aniversarea a adus expoziții în muzee, un spectacol în parcuri tematice și un turneu național.

Mika Nishimura, profesor de design la Universitatea Meisei din Tokyo, descrie prin „viclenie” modul în care Hello Kitty a cucerit lumea comerțului, a modei și a divertismentului.

„Feministele americane au spus că ea nu spune nimic și se supune tuturor. Dar în Japonia, vedem, de asemenea, cum ea poate părea fericită dacă ești fericit și tristă dacă te simți trist”, a declarat Nishimura pentru The Associated Press. „Este o strategie de produs care este pur genială. Fiind atât de adaptabilă, Kitty obține toate aceste contracte de colaborare.”

Recomandări

DUMINICA ASTA DU-TE LA VOT ȘI PUNE ȘTAMPILA PE ALB, ADICĂ PE NICIUNUL, SĂ VADĂ CĂ EXIȘTI!
100K VOTEAZĂ ÎN DIASPORA
RĂSPUNSUL MAE
FRAUDĂ LA VOT?
SUFERI DE BURNOUT?
EȘTI TRIST? AI LIBER!

Semicentenarul personajului este o dovadă în acest sens. Sanrio, compania japoneză de divertisment care deține drepturile asupra numelui și imaginii lui Hello Kitty, a dat startul festivităților în urmă cu un an cu un cont de animație pe TikTok, jocuri Roblox și un avatar pentru aplicația de rețele sociale Zepeto.

Hello Kitty a „jucat”, în lunga ei carieră, în numeroase desene animate și a apărut în jocuri video. În plus, ocupă în continuare un loc de cinste în rândul jucăriilor.

Creatorii ei spun că succesul se datorează figurii ei enigmatice, având în vedere că cei care au creat-o au omis să îi facă și gură.

Citește și