- 55,62% din respondenţi vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii.
- 73,74% dintre români spun că nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri.
- Cel mai des, produsele sunt returnate pentru că nu corespund cu specificaţiile, potrivit celor 48,26% dintre respondenţi care au ales această opţiune.
Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri; iar peste jumătate dintre cei chestionaţi spun că un produs trebuie să aibă mai mult de 10 recenzii pentru a-l cumpăra, arată datele unui studiu recent despre comerţul online, arată ZF.
Advertisment
Studiul realizat de Prora pe un eşantion de 1.043 de respondenţi arată că 73,74% dintre români spun că nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri.
Mai mult, pentru a fi convinşi să facă o achiziţie dintr-un magazin online, 55,62% din respondenţi vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii, în timp ce 17,15% se mulţumesc cu 5-10 recenzii. Dacă pentru 11,92% contează ca un produs să aibă 3-5 recenzii şi 5,52% se mulţumesc cu 1-3 recenzii, pentru 9,79% acest aspect nu prezintă nicio relevanţă.
Recomandări
Când vine vorba despre informarea prin mail despre promoţiile magazinelor online, părerile sunt împărţite la nivel de frecvenţă: 32,85% consideră că un mail pe săptămână este suficient, 30,72% se aşteaptă să fie notificaţi de fiecare dată când apar noutăţi, 22,77% vor maximum un mail pe lună, iar 13,66 nu vor niciun fel de corespondenţă.
Cel mai des, produsele sunt returnate pentru că nu corespund cu specificaţiile, potrivit celor 48,26% dintre respondenţi care au ales această opţiune. Următorul motiv de retur este mărimea necorespunzătoare, pentru 33,62%.