În demersul său de a susține antreprenorii digitali și a facilita accesul pe platforma Marketplace pentru cât mai mulți comercianți, eMAG a încheiat un parteneriat cu Asociația non-profit GS1 prin care antreprenorii pot achiziționa coduri de bare unice (EAN) valabile la nivel internațional, în orice moment, chiar și la bucată.
Advertisment
Până de curând, comercianții puteau achiziționa astfel de coduri doar pe baza unei licențe anuale. De acum însă, pentru a susține și micii comercianți care vând un număr mai mic de produse pe platforma eMAG Marketplace și nu au nevoie să achite un cost anual, Asociația GS1 oferă opțiunea achiziției lor și la bucată, cu o singură plată, prin intermediul platformei coduri.gs1.ro.
Odată achiziționat, codul unic EAN permite comercianților vânzarea unui produs oriunde în lume, deoarece codul este integrat într-o bază de date globală, precum și gestionarea mai bună a stocurilor, pe tipuri și sortimente de produs. Totodată, comercianții pot avea costuri mai mici de curierat în urma returului produselor trimise greșit (de exemplu când un client a comandat un tricou alb, dar a primit unul negru, fiindcă ambele produse aveau același cod).
Recomandări
„Cu ajutorul tehnologiei, orice comerciant poate să vândă pe eMAG Marketplace, iar prin intermediul acestui parteneriat, accesul la standarde internaționale devine și mai facil, inclusiv pentru micii comercianți sau întreprinderile sociale care sunt prezente pe platformă prin programul Deschide România” , a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
În prezent, peste 42.000 de comercianți vând pe eMAG Marketplace, dintre care peste 2.600 sunt mici antreprenori sau întreprinderi sociale participante în programul Deschide România. Peste 60% dintre produsele comercializate pe eMAG provin din oferta sellerilor.
Toate companiile mari de ecommerce folosesc codurile EAN. Mai mult, orice comerciant care dorește să devină furnizor NATO, de pildă, trebuie să aibă produsele codificate cu identificatori GS1 cu licență.
Despre GS1 România
GS1 este o organizație globală non-profit, cu peste 50 de ani de istorie și 114 reprezentate naționale, dedicata dezvoltării și implementării de soluții și standarde globale pentru eficientizarea și îmbunătățirea vizibilității lanțurilor de aprovizionare globale și inter-sectoriale. Cele mai cunoscute standarde globale create de GS1 sunt codurile de bare (GTIN-13 / EAN). Asociația GS1 Romania este unica entitate autorizată să emită coduri de bare/GTIN-uri/ EAN-uri cu licența GS1 pe teritoriul național.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Partenerii noștri