Ce are de făcut un guvern căruia îi pasă de turism. „Nu stăm chiar atât de rău la produs, pe cât stăm la imagine“

Într-o bună zi, poate și România va fi o destinație populară de city-break în Europa. Pentru asta ne trebuie strategie și promovare. Deocamdată avem peisaje ca Anglia sau Franța, dar degeaba. Traian Bădulescu, un respectat consultant în turism, știe ce are de făcut un guvern căruia îi pasă de turism.

Traian Bădulescu, consultant în turism: „Orașele mari, precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Iași, majoritatea au și aeroporturi. Brașovul o să aibă în curând, să sperăm cât mai repede. Deci vor avea, pe viitor, asigurate conexiuni aeriene. Cred că o campanie de promovare și chiar organizarea unor evenimente de promovare a principalelor orașe din România ar avea un rol foarte important. Aceste evenimente se pot face, într-o primă fază, online.“

„Am intrat în Uniunea Europeană și la câțiva ani a început să crească România din punct de vedere turistic. A intrat pe harta Europei, doar că potențialul este mult mai mare. Oamenii trebuie să învețe destinația, să capete încredere. Să fie sprijinite și companiile aeriene atât românești, cât și cele străine să opereze zboruri pe principalele orașe din România“, mai spune consultantul Traian Bădulescu.

Schimbarea imaginii prăfuite ar fi un bun început pentru a atrage turiști. O spune clar Dragoș Anastasiu, antreprenor în turism: „Ce trebuie să facă statul este promovare. Să scoată bani pentru imaginea României. Nu stăm chiar atât de rău la produs, pe cât stăm la imagine.“

Urmăriți Aleph News pe FacebookTwitterYoutube și Instagram!

Exit mobile version