• Românii sunt tot mai influenţaţi în deciziile de cumpărare de trendurile din Social Media.
  • Tiktok se află topul transformărilor alături de Instagram şi Youtube.
  • Publicul interacţionează zilnic cu postări care recomandă bunuri, servicii şi produse noi. 

Românii sunt tot mai influenţaţi în deciziile de cumpărare de trendurile din Social Media, cu Tiktok în topul transformărilor alături de Instagram şi Youtube.

Social Media prin intermediul influencerilor a dezvoltat cel mai popular mediu din Romania pentru descoperirea produselor si serviciilor noi.

Dacă există piaţa marilor influenceri – de la Selly la Smiley sau de la Sânziana Negru, Alexia Eram la Tzanca Uraganul şi Andi Moisescu, conturi administrate personal sau de mari agenţii de creatori de muzică, în România se dezvoltă rapid şi povestea comunităţilor de microinfluenceri.

Recomandări

NU AJUNG ACASĂ!
TRUMP O ATACĂ PE CHENEY
SARKOZY E CONDAMNAT
USR VREA DEMISIA
IOHANNIS: NU E VINA NIMĂNUI
CUM TE AFECTEAZĂ CLIMA

„Publicul interacţionează zilnic cu postări care recomandă bunuri, servicii şi produse noi.  Există peste 1.000,000 de conturi de social media in Romania cu cel putin 500 urmaritori si aproape 50% dintre acestia pot fi considerati creatori de conţinut activi, care pot sa faca referire la produse si servicii astfel incat sa aduca valoare unui brand”, spune Cosmin Preda de la UnifySocial.Media.

Ei tranzacţionează încrederea câştigată în comunităţile lor şi reuşesc să prezinte produsele noi într-un mod creativ si mult mai apropiat de urmaritorii lor, în principal prin video în formă scurtă. TikTok şi Meta numesc aceste tendinţe drept New Media Network, Unify Social o considera o reţea de media alternativă la clasicele TV şi, de acum, OOH sau chiar Facebook, reţeaua cu cel mai îmbătrânit public în această piaţă.

Citește și