• Generația Z vede moonlight ca o cale de a câștiga mai mult și de a-și dezvolta competențele.
  • Gen Z o să devină 27% din forța globală până în 2025.
  • Moonlighting-ul: practica de a prelua sarcini extra, în afara locului de muncă principal.

Gen Z iubește să muncească! E concluzia unui nou sondaj realizat de aplicația Hunch. Ce arată? Că 71,4% din angajații Generației Z au un al doilea job în afara celui principal pentru că le îmbunătățește abilitățile și veniturile. Ce au de făcut companiile? Să se adapteze realității de pe piața muncii când tinerii caută mai multe surse de venit și modalități de dezvoltare.

Cum pot companiile să se adapteze pentru a reține angajații din Generația Z?

„Ar trebui să luăm câteva tool-uri noi. Acum este la modă muncă hibridă, în care lucrezi de acasă și mergi o dată pe săptămâna la birou. Mulți tineri aleg acest moonlight prin care Generația Z își ia al doilea job pentru că le îmbunătățește veniturile și abilitățile. Esențial este să comunice acest lucru și conducerii companiei. Companiile au devenit mai flexibile, au învățat multe de la cele din străinătate. Din păcate, nu toate companiile pot să fie atât de flexibile precum își doresc însă există organizații care oferă multe facilități, mai ales în domeniul IT, unde concurența este destul de mare.

Generația Z par mai puțin comunicativi față de generația anterioară. Față de baby boomers, în schimb, Generația Z are mai multe opțiuni, mai decente, și atunci aceștia par mult mai detașați, deși nu este neapărat adevărat”, a declarat Mihai Guran, CEO, pentru Aleph News.

Recomandări

ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE
APEL MISTERIOS
CADOURI PRIETENEȘTI

Citește și