- Un tânăr student și-a făcut o firmă de design propriu de ceasuri produse la Urziceni
- Investiția inițială a fost între 25.000-35.000 euro
- Piaţa de ceasuri va înregistra o creştere de 34,2% anul viitor, spun experții
Cătălin a terminat liceul la Urziceni și a venit în București să facă Arhitectură. Cum facultatea era scumpă a început să vândă ceasuri aduse din Turcia pe Instagram și Facebook.
De aici i-a venit ideea de a crea propria afacere. Producție de ceasuri.
Ionuț Cătălin-Mihălache, fondator Stemata: „Toate planurile mele de viitor erau stricate. Și la un moment dat am primit un telefon de la o firmă de arhitectură la care lucrasem în paralel dacă vreau să aplic pentru niște fonduri de investiții”
Cătălin spune că a privit criza Covid-19 ca pe o oportunitate care l-a scos în față.
Ionuț Cătălin-Mihălache, fondator Stemata: „Următoarea colecție ce o să fie inspirată dintr-o personalitate română, Vlad Țepeș, n-o să fie produsă în România, o să fie produsă în Asia. Am vândut mai mult de un ceas, în medie, pe zi”
- Investiția inițială în brandul românesc de ceasuri a fost între 25.000-35.000 euro
- Prețurile pornesc de la 550 lei și ajung la 850 lei pentru ceasurile din ediția limitată
- Următoarea colecție va aduce prețuri între 850 și 1.500 lei
- Cătălin se așteaptă la o cifră de afaceri de 35.000 euro până la finalul anului
- Vânzările de ceasuri vor fi anul acesta de circa 36,4 milioane lei, spun analiștii Euromonitor