Afacere cu pisici: Doi antreprenori au ajuns să producă 100.000 de euro pe an după o investiție de 500 de euro făcută în 2010

Se ia pasiunea pentru pisici, se adaugă puțină inspirație rusească și o mică investiție. Sună ciudat, dar e rețeta unei afaceri românești care produce bani în criza coronaviruslui.

Catryoshka este un magazin online cu peste 800 de produse dedicate iubitorilor de feline, de la haine şi accesorii, până la produse home & deco – toate imprimate cu pisici.

În urmă cu 10 ani Irina și Teodor au investit 500 de euro în ideea asta, care acum produce 100.000 de euro pe an. Cei doi sunt căsătoriți și au două pasiuni comune: mâțele și păpușile rusești, matrioshka.

Teodor Cernelețchi, co-fondator Catryoshka: „Cred că va fi un an foarte bun, iar în 5-6 ani eu cred că piaţa asta şi nişa aceasta de iubitori de pisici se va dezvolta foarte mult şi cred că există un viitor foarte frumos.”

Irina Cernelețchi, co-fondator Catryoshka: „Am descoperit că există o nişă pentru aşa ceva. Tricourile se vând cel mai bine, asta şi pentru că ne adresăm încă de la vârste foarte fragede. Vom avea calendare, agende, felicitări şi multe lucruri care pot fi oferite cadou.”

Exit mobile version