- Compania spaniolă Glovo se așteaptă să încaseze anul acesta 150 milioane euro
- Încasările vor fi cu 400% mai mari decât în 2019
- Compania s-a extins în 33 de orașe, iar anul viitor vrea să le dubleze
Livrările de mâncare merg atât de bine încât compania spaniolă Glovo se așteaptă să încaseze anul acesta 150 milioane euro. Cu 400% mai mult decât în 2019.
„De la începutul anului deja vedeam o creștere destul de accentuată. Cu atât mai mult a fost în momentul în care a început lockdown-ul în primăvară. Estimăm pe trimestrul IV să avem o dublare față de trimestrul I”, a explicat Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa Centrală şi de Est.
Cererea este atât de mare încât numărul curierilor de la Glovo îl depășește pe cel al angajaților de la cea mai mare companie de cablu din țară.
Calculele arată că va avea 10 milioane de comenzi anul acesta. Compania s-a extins în 33 de orașe, iar anul viitor vrea să le dubleze. Ca să ajungă acolo, spaniolii vor să deschidă mici bucătării pe care să le închirieze restaurantelor.
„Închiriem un spațiu, îl amenajăm cu toate utilitățile de care are un restaurant nevoie, un restaurant mic, n-o să fie foarte a la carte. În jur de 8 sau 10 puncte de lucru, pe care le subînchiriem. Asta vine cu o chirie mai mică pentru noi care se transformă și într-o chirie mai mică pentru restaurant”, a mai adăugat Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa Centrală şi de Est.