• TPS Engage, un start-up-ul din România, a cheltuit 18 dolari pe o reclamă în Times Square
  • Mesajul start-up-ului a făcut referire la povestea GameStop
  • Reclama a devenit a doua cea mai populară postare din istoria site-ului Reddit

Una dintre poveștile începutului de an a avut în prim-plan GameStop și pierderile de miliarde suferite de investitorii bursieri din Statele Unite.

În mijlocul războiul s-a aflat o reclamă creată de un start-up românesc care a apărut în Times Square din New York.

Totul a început cu lanțul de magazine GameStop care a fost vizat de Wall Street, care au mizat că acțiunile vor scădea. Apoi s-a declanșat o frenezie pe Reddit și investitorii privați au forțat creșterea acțiunilor. Acest lucru s-a întâmplat, au crescut cu până la 1.700% și investitorii au pierdut miliarde de dolari.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Reclama apărută în Times Square care a costat doar 18 dolari avea mesajul „GME GO BRRR” adică sunetul scos de imprimantă când sunt printați bani. Reclama a devenit apoi a doua cea mai populară postare din istoria Reddit cu 400.000 de voturi și mii de comentarii.

Reclama creată de start-up-ul TPS Engage al lui Matei Psatta este exemplul perfect de investiție minimă și profit maxim. Reclama a fost preluată de mari publicații din întreaga lume. Scopul? Ți-l spune chiar fondatorul: „Dacă saga GameStop le-a arătat oamenilor că oricine poate să fie un trader pe Wall Street, noi am arătat că oricine poate să publice o reclamă în Times Square. O simplă reclamă a arătat oamenilor că pot să reușească fără să-și vândă un rinichi”.