• TPS Engage, un start-up-ul din România, a cheltuit 18 dolari pe o reclamă în Times Square
  • Mesajul start-up-ului a făcut referire la povestea GameStop
  • Reclama a devenit a doua cea mai populară postare din istoria site-ului Reddit

Una dintre poveștile începutului de an a avut în prim-plan GameStop și pierderile de miliarde suferite de investitorii bursieri din Statele Unite.

În mijlocul războiul s-a aflat o reclamă creată de un start-up românesc care a apărut în Times Square din New York.

Totul a început cu lanțul de magazine GameStop care a fost vizat de Wall Street, care au mizat că acțiunile vor scădea. Apoi s-a declanșat o frenezie pe Reddit și investitorii privați au forțat creșterea acțiunilor. Acest lucru s-a întâmplat, au crescut cu până la 1.700% și investitorii au pierdut miliarde de dolari.

Recomandări

TRUMP RESPINGE SONDAJELE
DIASPORA FACE DIFERENȚA
VIITORUL MOLDOVEI SE DECIDE
NOVO, CONTRA OBEZITĂȚII
SĂNĂTATE CU ORICE CHIP
UNDE MĂNÂNCI AZI?

Reclama apărută în Times Square care a costat doar 18 dolari avea mesajul „GME GO BRRR” adică sunetul scos de imprimantă când sunt printați bani. Reclama a devenit apoi a doua cea mai populară postare din istoria Reddit cu 400.000 de voturi și mii de comentarii.

Reclama creată de start-up-ul TPS Engage al lui Matei Psatta este exemplul perfect de investiție minimă și profit maxim. Reclama a fost preluată de mari publicații din întreaga lume. Scopul? Ți-l spune chiar fondatorul: „Dacă saga GameStop le-a arătat oamenilor că oricine poate să fie un trader pe Wall Street, noi am arătat că oricine poate să publice o reclamă în Times Square. O simplă reclamă a arătat oamenilor că pot să reușească fără să-și vândă un rinichi”.