• Aplicațiile de livrări au avut creșteri de 400% în 2020.
  • Pe platforma Glovo au fost tranzacționate 150 milioane euro.
  • Sunt 40.000 de livratori înscriși, 5.000 activi săptămânal.
  • FoodPanda a ajuns la 1.000 de magazine în shop.

Am întâlnit și companii fericite pe timp de pandemie. Aplicațiile de food delivery o duc tot mai bine, cu venituri de zeci de milioane de euro din comisioanele și taxele încasate de la comercianți și clienți.

Prin platforma de livrări Glovo au fost tranzacționate în acest an 150 milioane euro, o creștere de 400% faţă de 2019. Sunt 40.000 de curieri înscriși și un total estimat de 10 milioane de comenzi pentru tot anul. FoodPanda a listat anul acesta 1.000 de magazine în categoria Shops din aplicație, oamenii comandă cel mai mult mâncare și produse de îngrijire și cosmetică.

„De la începutul anului deja vedeam o creştere destul de accentuată. Cu atât mai mult a fost în momentul în care a început lockdown-ul în primăvară. Estimăm pe trimestrul IV să avem o dublare faţă de trimestrul I”, a declarat Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa Centrală şi de Est.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

„Pentru anul 2020 cifra de afaceri o să fie undeva la 250.000 de euro”

Oamenii cărora le este teamă să comande mâncare online, pentru că nu știu în ce condiții este preparată sau livrată mâncarea până ajunge la ușalor, pot opta pentru mâncare ambalată în vid.

„Avem informaţii nutriţionale la fiecare preparat. Pentru anul 2020 cifra de afaceri o să fie undeva la 250.000 de euro. Se păstrează proaspătă mult mai mult timp şi astfel clienţii se pot bucura se savoarea preparatelor ca şi cum ar fi fost gătite atunci. Meniurile sunt create cu ajutorul şefului bucătar, nutriţioniştilor cu care lucrăm şi plus imaginaţia noastră”, a spus Alexandru Popescu, co-fondator Food Kit, firmă de catering.