• Compania Apple plănuiește să investească 1 miliard de dolari în filme ce urmează să fie difuzate în cinematografe.
  • Serviciul de streaming Apple TV+ este în continuă dezvoltare și strânge tot mai mulți abonați.
  • Unul din filmele cumpărate de companie a câștigat un premiu Oscar în 2022.

Apple și-a anunțat recent intenția de a investi anual 1 miliard de dolari pentru a lansa filme în cinematografe. Investiția susține eforturile companiei de a atrage abonați la serviciul său de streaming, Apple TV+, dar și de a-și spori notorietatea la Hollywood, scrie Bloomberg.

Nu este prima oară când Apple cochetează cu industria cinematografică. Compania a abordat anterior mai multe studiouri de film în vederea începerii unor parteneriate. Se presupune că Apple își propune să lanseze câteva titluri în cinematografie chiar anul acesta.

Bloomberg anunță că zvonurile spun că lista filmelor în care compania a investit include „Killers of the Flower Moon”, de Martin Scorsese, care îl are în rol principal pe Leonardo DiCaprio și „Napoleon”, drama lui Ridley Scott. Cu toate acestea, purtătorii de cuvânt ai companiei au refuzat să comenteze cu privire la aceste predicții.

Recomandări

SONDA PARKER ATINGE SOARELE
MUSK MIZEAZĂ PE AFD
SECRETE DESPRE UNIVERS
CE NU POȚI VIZITA ÎN 2025?
CÂT DE SĂNĂTOS E MOȘU?
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ

Până acum, Apple a lansat filme direct pe platforma sa de streaming. Filmele au fost difuzate într-un număr mic de cinematografe, cu scopul de a-și menține eligibilitatea pentru Premiile Oscar. Mai mult, compania chiar a câștigat recent premiul Oscar pentru cel ma bun film cu pelicula „CODA”. Având în vedere că platforma de streaming a companiei este în plină dezvoltare, investiția în industria cinematografică este considerată o mișcare potrivită.

La fel ca Amazon Prime Video, Apple TV+ nu a dezvăluit detalii despre numărul abonaților. Cu toate acestea, se estimează că serviciul de streaming are undeva între 20 și 40 de milioane de abonați. Estimările indică faptul că Apple TV+ este încă la început, față de rivalii săi, Netflix și Disney+, care ocupă primele poziții în topurile celor mai utilizate servicii de streaming.

Citește și: