• Apple TV+ înregistrează pierderi anuale de peste un miliard de dolari, deși compania a cheltuit peste 5 miliarde de dolari anual pentru conținut de la lansarea serviciului în 2019.
  • Numărul de abonați Apple TV+ este estimat la 40,4 milioane, mult sub liderii pieței precum Netflix (301,63 milioane) și Disney+ (124,6 milioane).
  • Pentru a atrage mai mulți utilizatori, Apple TV+ este inclus în pachete promoționale, precum oferta Comcast alături de Netflix și Peacock, dar și în abonamentul Apple One.

Apple înregistrează pierderi anuale de peste 1 miliard de dolari din serviciul său de streaming Apple TV+, potrivit The Information, citat de Reuters. Compania a cheltuit peste 5 miliarde de dolari anual pentru producție de conținut de la lansarea platformei în 2019, însă anul trecut a redus bugetul cu aproximativ 500 de milioane de dolari.

Deși Apple TV+ oferă producții originale de succes precum Ted Lasso, The Morning Show și Severance, serviciul rămâne în urma competitorilor Netflix, Disney+ și Prime Video în ceea ce privește numărul de abonați. Apple nu dezvăluie oficial această cifră, dar estimările analiștilor Visible Alpha sugerează că Apple TV+ avea în jur de 40,4 milioane de utilizatori la sfârșitul anului 2024.

În ciuda unui număr mai mic de abonați, serviciul a fost recunoscut pentru calitatea producțiilor sale, obținând peste 2.500 de nominalizări și 538 de premii, potrivit CEO-ului Tim Cook. Pentru a atrage mai mulți utilizatori, Apple TV+ este inclus în pachete promoționale, precum oferta Comcast alături de Peacock și Netflix, la 15 dolari pe lună. De asemenea, este parte a abonamentului Apple One, care include și alte servicii ale companiei.

Recomandări

ZELENSKI AVERTIZEAZĂ
SUA ȘI UCRAINA S-AU ÎNȚELES
CE FACI ÎN VINEREA MARE
LE-A DAT CU TESLA
AZI ÎNCEPE VACANȚA
ZELE ACUZĂ CHINA

Citește și