Barbie, mai dorită în pandemie. Veniturile companiei au ajuns la 1,6 miliarde de dolari

Cei care au vrut să-și țină copilul cât mai departe de device-uri pe timp de pandemie, au găsit alternative: i-au cumpărat jucării.

Asta a făcut ca încasările Mattel să crească. Vânzările păpușilor Barbie au explodat, în a doua parte a pandemiei.

Și uite așa veniturile companiei au crescut până la 1,6 miliarde de dolari.

Asta după ce începutul pandemiei a dat peste cap al treilea cel mai mare producător de jucării din lume – când magazinele de jucării s-au închis și vânzările păpușilor au stagnat, scrie Wall Street Journal.

În ultimii ani, Mattel a încercat să reinventeze păpușile. Așa că a introdus noi dimensiuni, tonuri diferite ale pielii și culori ale părului.

Barbie s-a născut în 1959. De unde este inspirat numele

Barbie s-a născut în 1959, când Ruth Handler, o antreprenoare din Colorado, și-a pus în aplicare planul de a face o păpușă adult. A numit-o după fiica sa, Barbara.

Exit mobile version