- Americanii au cheltuit 5,6 miliarde de dolari de Ziua Recunoștinței.
- Starea bună a pieței muncii și șomajul mic alimentează sezonul de vânzări în SUA.
- Asociația Retailerilor din SUA se așteaptă la vânzări mai mari cu 4 – 5 procente.
Goană după ofertele de Black Friday este în toi, iar comercianții se așteaptă o creștere a vânzărilor. De Ziua Recunoștinței, în Statele Unite, consumatorii au cheltuit 5,6 miliarde de dolari, în mare parte pe magazinele online.
Toată lumea se așteaptă să vândă bine în această perioadă de Black Friday. În SUA s-au făcut vânzări bune, de 5,6 miliarde de dolari de Ziua Recunoștiinței.
Trebuie spus că majoritatea magazinelor importante, precum Macy`s sau Coles erau închise, iar cumpărătorii s-au concentrat pe achiziții online, potrivit Adobe Analytica, care urmărește cheltuielile online.
A crescut vânzarea cu 5,5%, comparativ cu anul trecut. În primele 23 de zile din luna noiembrie consumatorii au cheltuit online 76 de miliarde de dolari, în creștere cu aproape 7 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.
Și vânzările online de Vinerea Neagră din SUA sunt de așteptat să aducă 9,6 miliarde de dolari, în creștere cu aproape 6 procente față de anul trecut.
Federația Națională de Retail de acolo, cel mai mare grup de comerț cu amănuntul, se așteaptă ca americanii să cheltuiască mai mult în acest an decât anul trecut, dar ritmul cumpărăturilor se va încetini pe parcursul sărbătorilor. În Spania, de pildă, comerțeul este extrem de viu pentru acest comerț de Blac Friday.
Și mai presus de toate, comercianții sunt bucuroși că oamenii s-au întors pe stradă. 67% dintre spanioli cumpără în aceste zile, iar consumul va crește cu 24%. Spaniolii vor cheltui în medie cu 9% mai mult față de anul trecut, până la 221 de euro de persoană, iar companiile mari estimează creșterea vânzărilor la 5%, în timp ce HoReCa, barurile și restaurantele se bucură și vede un număr tot mai mare de consumatori în zonele comerciale.
Cele mai căutate lucruri de Black Friday
Obiceiurile de consum s-au schimbat în mod evident, iar comerțul electronic este poziționat acum drept ccanal de vânzare preferat de consumator,i mai ales în perioadele de Black Friday, când magazinele sunt mult mai aglomerate și este mult mai comod să cumperi online.
Retailerii, de aceea își pregătesc aceste strategii de Black Friday și marketing digital cu luni înainte, dar dacă e să ne uităm la categorii moda, produsele pentru casă, cosmeticele și tehnologia sunt categoriile cu cel mai mare consum și vânzări prin e-commerce.
În Spania se cumpără foarte multe articole de îmbrăcăminte. Moda reprezintă la spanioli 52% din cumpărături, îmbrăcămintea 39% din vânzările cosmetice 29%, jucăriile 28%, iar telefoanele și accesoriile, la fel ca și gamingul sunt la 25% și 26% din vânzările din aceste zile.
Pentru Retailerii din Spania, Vinerea Neagră reprezintă mai mult de 35% din vânzările totale după întregul an, iar lunile noiembrie și decembrie, inclusiv ianuarie acumulează zile speciale, precum Vinerea Neagră, Cyber Monday, Crăciunul și Epifania celor trei magi de la răsărit, care aduc, de asemenea, vânzări de cadouri.
Citește și
- Care este „cel mai bun muzeu” din Franța? Găzduiește cea mai mare colecție din lume de lucrări ale unui celebru pictor impresionist
- Peste 500 de evenimente editoriale te așteaptă weekendul acesta la târgul de carte Gaudeamus. Ioan Cristescu, critic literar și director al Muzeului Național al Literaturii Române: „Puterea literaturii rămâne”
- DNA solicită urmărirea penală pentru fostul premier, Florin Cîțu şi foştii miniştri ai Sănătăţii