• eMAG a depăşit anul acesta până la ora 21:00 ţinta de vânzări de 680 milioane lei pentru Black Friday.
  • Retailerul a vândut peste 2,5 milioane de produse, la un coş mediu de 4,7 produse/ client, cu o valoare de 1.367 lei.
  • Peste 75% din plăţi au fost cu cardul, şi peste 86% dintre vizite au fost de pe mobil.

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a depăşit anul acesta până la ora 21:00 ţinta de vânzări de 680 milioane lei pe care şi-a setat-o pentru Black Friday.

Retailerul a vândut peste 2,5 milioane de produse, la un coş mediu de 4,7 produse/ client, cu o valoare de 1.367 lei. În cadrul ediţiei de anul acesta, peste 75% din plăţi au fost cu cardul, şi peste 86% dintre vizite au fost de pe mobil.

Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday

  • Produse în valoare de 7 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start
  • Minutul de aur, la 07:19 – comenzi în valoare de 9 milioane de lei, în creştere de la 6,3 milioane lei faţă de anul trecut
  • Plata cu cardul a atins cel mai ridicat nivel de până acum: 75,2%, în creştere de la 63% anul trecut
  • 60% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în creştere de la 54%
  • Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 22 produse diferite din categoriile jucării, cafea, îmbrăcăminte, accesorii de bucătărie, cosmetice şi igienă personală, produse pentru casă

Livrări de Black Friday eMAG

  • Primele 5.000 de colete au fost expediate la easybox
  • 435.000 de comenzi sunt pregătite să fie livrate pe parcursul zilei
  • Comenzile vor fi livrate până pe 24 noiembrie

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2023

  • 1,5 milioane de produse în valoare de 417 milioane de lei au fost comandate în primele 3 ore de la start, în creştere cu 340.000 de produse faţă de anul trecut
  • Peste 300.000 de produse au fost comandate din Marketplace, în creştere cu 24%
  • Vizite de pe mobil 86%, în creştere de la 83% anul trecut
  • Clienţii Genius au comandat, în medie, 6 produse cu o valoare medie per client de 1.400 de lei
  • Peste 10.000 de selleri au înregistrat comenzi în cadrul evenimentului

Country Manager la PayU GPO România: Am înregistrat peste 1.000.000 de tranzacții procesat în sistemul PayU, creșterea fiind de aproape 35%

Elena Gheorghe, Country Manager la PayU GPO România: „Am înregistrat peste 1.000.000 de tranzacții procesat în sistemul PayU, creșterea fiind de aproape 35%, iar valoarea tranzacțiilor procesate a fost în jurul valorii de 535 de milioane de Ron. Românii și-au rezervat buget în primul rând pentru a-și achiziționa produse din categorie pro electrocasnice mici și mari, laptop-uri, TV-uri, audio-video și telefoane.”

Recomandări

ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
TRUMP AMENINȚĂ PANAMA
FRANȚA ȚINE DOLIU

„Pentru că, evident, Black Friday este recunoscut ca un eveniment care vine cu reduceri semnificative în aceste categorie de produse, dar nu numai că există și reduceri semnificative, există și un plan extins de rate pe care comercianții îl oferă. De asemenea, tot în această perioadă și în special în această zi observăm categoriile de jucării, fashion. Black Friday a venit și cu categorii de produse vedetă, cum ar fi biletele de avion, vacanțe, servicii medicale și tot felul de experiențe”, a spus Elena Gheorghe la Aleph News.

Citește și