- Alina Ceusan a deschis un restaurant chiar în timpul crizei COVID-19
- Zice că a lucrat mult la designul interior de care clienții nu prea se pot bucura acum
- Alina a făcut schimbări pe ultima sută de metri pentru a se adapta situației
Decorul și lumina bună îți pot aduce mii de like-uri pe Instagram sau Facebook. Pe asta a mizat și Alina Ceușan când a gândit design-ul restaurantului său. Doar că l-a deschis acum, când industria restaurantelor suferă cea mai mare criză.
Bloggerița zice că nu e tragic, dar nici nu-i pică bine ba să deschidă interiorul, ba să-l închidă, mai ales că business-ul ei e abia la început.
Alina Ceușan: „Este un proiect care a pornit acum trei ani, în primul rând, nu a pornit cu aceste reguli în minte, dar când l-am deschis aveam deja acest background, acest set de reguli. E important să ai zona de terasă, de interior, care este cu semnul întrebării și va rămâne cu semnul întrebării probabil foarte multă vreme și pentru evenimente și așa mai departe și zona de delivery. Sperăm să rămânem în continuare deschiși și pe zona de interior la care am muncit enorm pe parte de design și e și foarte instagramable.”