• BMW a introdus un abonament lunar de 18 dolari pentru funcția de încălzire în scaune, în anumite țări.
  • Clienții pot apela la un abonament pe un an (176 dolari), un abonament pe trei ani (283 dolari) sau pot cumpăra scaunele încălzite permanent (406 dolari).
  • Proprietarii care nu plătesc nu vor avea acces la această opțiune, chiar dacă mașina lor a venit cu tot hardware-ul necesar din fabrică.

BMW încearcă să perceapă abonamente lunare pentru anumite opțiuni, testând terenul pe diferite piețe. Producătorul german de mașini le cere deja șoferilor din Coreea de Sud să plătească un abonament lunar de 18 dolari pentru a avea scaunele încălzite, notează BBC.

Potrivit Business Insider, proprietarii coreeni nu sunt obligați să plătească lunar pentru scaunele încălzite sau pentru oricare dintre celelalte opțiuni disponibile la BMW, dar se pot face plăți lunare pentru a beneficia de aceste facilități. Scaunele încălzite, de exemplu, costă aproximativ 18 dolari pe lună.

Clienții pot apela la un abonament pe un an (176 dolari), un abonament pe trei ani (283 dolari) sau pot cumpăra scaunele încălzite permanent (406 dolari).

Recomandări

NU TE SUPĂRA, PRIETENE!
CINE ÎL SUSȚINE PE TRUMP
VALENCIA E SUB APĂ
HOLLYWOOD VOTEAZĂ HARRIS
EDITORIALUL LUI CRISTOIU
CE SE ALEGE DE AMERICA?

Opțiuni contra cost

Printre opțiuni disponibile cu abonamente lunare se mai află și software-ul de pilot automat, volan încălzit și un generator de zgomot artificial pentru mașinile electrice.

Acestea vor fi disponibile pentru diferite tarife, iar unele pot fi adăugate imediat la mașina unui client prin intermediul unui computer.

De notat faptul că pot exista și alte căi de activare a opțiunilor. Mai exact, utilizatorii care au cunoștințe software ar putea cu usurință să modifice sistemul BMW astfel încât să deblocheze opțiunea gratuit.

Proprietarii de Volkswagen au făcut lucruri similare la mașinile mai vechi de mai bine de un deceniu, folosind instrumente simple pentru a debloca modurile de iluminare și funcțiile ferestrelor. Mai recent, proprietarii de Ford Maverick au aflat că pot debloca sistemul de control al vitezei de croazieră pe Maverick-urile entry-level, pur și simplu schimbând butoanele de pe volan și folosind un software.