- Chinezii au cheltuit peste 100 de miliarde de dolari pentru cumpărături de Singles Day
- Suma e cam jumătate din PIB-ul României
- În topul celor mai bine vândute branduri au fost Apple, Sony și Siemens
Chinezii au spart peste 110 miliarde de dolari pentru cumpărături cu reduceri de Singles Day.
Ca să-ți dai seama ce înseamnă asta, gândește-te că suma e cam jumătate din PIB-ul României.
Advertisment
Cele mai mari încasări le-a avut Alibaba, care a și lansat Singles Day în 2009. A strâns 75 de miliarde de dolari între 1 și 11 noiembrie.
Rivalii de la JD.com au vândut de 40 de miliarde de dolari. Acum să-ți spun și ce au cumpărat chinezii. În topul celor mai bine vândute branduri au fost Apple, Sony și Siemens.
Recomandări
Partenerii noștri
Dezastru total la Volkswagen: Gigantul auto vrea să închidă 3 fabrici din Germania, să dea afară zeci de mii de oameni şi să scadă salariile cu 10% Ziarul Financiar