- GR8 Experience vinde pachete olimpice despre care susține că includ bilete la 14 evenimente, cum ar fi finala masculină de 100 de metri și ceremonia de deschidere, pentru 381.600 de dolari.
- Barnabas Carrega, directorul executiv al GR8 Experience, a declarat că firma sa le oferă celor foarte bogați „acces care nu este disponibil publicului, inclusiv timp cu sportivii”.
- Carrega a declarat că este „foarte selectiv” în ceea ce privește sportivii cu care lucrează compania sa și a spus că unii ar putea să nu ofere experiența pe care o caută clienții.
Super-bogații din întreaga lume cheltuiesc până la 500.000 de dolari pe pachete „ultra-exclusive” pentru Jocurile Olimpice de la Paris 2024, despre care promotorii susțin că includ întâlniri cu sportivii, acces la satul sportivilor și „șansa de a lua parte la ceremonia de deschidere”, scrie The Guardian.
GR8 Experience, o „agenție internațională de experiențe” deținută în parte de managerul de afaceri al starului de baschet LeBron James și de managerul de relații publice al jucătorului de tenis Rafael Nadal, vinde pachete olimpice despre care susține că includ bilete la 14 evenimente, cum ar fi finala masculină de 100 de metri și ceremonia de deschidere, pentru 381.600 de dolari.
În plus față de așa-numitele bilete de categoria A, agenția susține că poate organiza „experiențe pe care nu le poți cumpăra”, inclusiv întâlniri cu sportivii, tururi ale zonelor cu acces restricționat, cum ar fi satul sportivilor, acces privat după orele de program la Luvru și o „cină regală la Palatul Versailles”.
Barnabas Carrega, directorul executiv al GR8 Experience, a declarat pentru The Guardian că firma sa le oferă celor foarte bogați „acces care nu este disponibil publicului, inclusiv timp cu sportivii”. El a refuzat să numească sportivii pe care i-a înscris, dar a spus că a organizat anterior evenimente private cu Nadal și cu colegul său de tenis Novak Djokovic, precum și cu fostul schior olimpic italian Giorgio Rocca.
„Pentru Jocurile Olimpice sunt câțiva jucători de tenis”, a spus el. „Și o serie de sportivi din diferite sporturi, dar nu sunt în măsură să numesc anumiți sportivi”.
Întrebat despre costul întâlnirilor, acesta a spus că „depinde de structura întâlnirii”, care, potrivit acestuia, variază de la „15 minute pentru a face fotografii și a discuta rapid până la alte întâlniri mult mai implicate… în care se petrece masa de prânz”. Prețul, a spus el, variază de la 25.000 de dolari la 500.000 de dolari „dacă vorbim despre unul dintre cei mai buni sportivi care petrece mult timp”.
Carrega a declarat că este „foarte selectiv” în ceea ce privește sportivii cu care lucrează compania sa și a spus că unii ar putea să nu ofere experiența pe care o caută clienții. „Unii sportivi cu un nume uriaș, dar [s-ar putea] să nu aibă carisma necesară pentru clienți, alții oferă o experiență adevărată”, a spus el. „Ei [sportivii] trebuie să pară că vor să fie acolo, nu să spună «bună ziua», dar apoi, în cinci minute, este evident că vor să plece.”
El a susținut că, în trecut, compania sa – care este deținută parțial de partenerul de afaceri și managerul lui James, Maverick Carter, și de managerul de PR al lui Nadal, Benito Perez-Barbadillo – a aranjat ca un client să petreacă aproape o săptămână cu Nadal, inclusiv să urmărească un meci din loja jucătorului, iar un alt client să joace un meci împotriva lui Djokovic.
Citește și
- Suedia se pregătește pentru Eurovision cu măsuri de securitate sporite. Țara se află deja în stare de alertă maximă
- Israel dă un ultimatum pentru Hamas: „Armistițiu sau invadăm Rafah într-o săptămână”. Netanyahu ar putea fi acuzat de crime de război de către CPI
- „Ucraina poate lovi în interiorul Rusiei cu armele primite de la Marea Britanie”, anunță David Cameron. UK se angajează să ajute Ucraina cu 3 miliarde de lire sterline anual