• „Blackout Shopping” este un fenomen de shopping impulsiv, din ce în ce mai răspândit.
  • Shopping-ul impulsiv se manifestă atunci când ajungi să uiți de ce ai mers la magazin.
  • Există persoane care uită chiar să cumpere produsul pentru care au mers la shopping.

Dacă ți s-a întâmplat vreodată să mergi la mall cu scopul de a cumpăra un anumit produs și ai ajuns să pleci de acolo cu alte 20 de produse, mai puțin cel pentru care te-ai decis să mergi să știi că e posibil să fii „victima” unui fenomen din ce în ce mai răspândit. „Blackout Shopping” este denumirea modernă a shopping-ului impulsiv. Cum se manifestă acesta în industria fashion și cum te poți proteja de consecințele sale?

„Cine pică în această capcană a blackout shopping, probabil nu achiziționează produse de calitate. În general, cumpără produse mass-market. Ele fiind foarte ieftine, se și uzează foarte repede în timp și atunci există mereu tentația de a cumpăra. Se mai întâmplă să fii o victimă pentru că nu ai o colecție capsulă acasă care să conțină articole de calitate. Dacă ai avea o evidență mult mai clară a garderobei, în mod cert știi ce să cumperi și când să cumperi și nu vei mai face shopping compulsiv”, a explicat George Enache, Art Director Aleph.

Citește și

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA