Ce este fenomenul „blackout shopping”? George Enache: „Cine pică în această capcană, probabil nu achiziționează produse de calitate”

Dacă ți s-a întâmplat vreodată să mergi la mall cu scopul de a cumpăra un anumit produs și ai ajuns să pleci de acolo cu alte 20 de produse, mai puțin cel pentru care te-ai decis să mergi să știi că e posibil să fii „victima” unui fenomen din ce în ce mai răspândit. „Blackout Shopping” este denumirea modernă a shopping-ului impulsiv. Cum se manifestă acesta în industria fashion și cum te poți proteja de consecințele sale?

„Cine pică în această capcană a blackout shopping, probabil nu achiziționează produse de calitate. În general, cumpără produse mass-market. Ele fiind foarte ieftine, se și uzează foarte repede în timp și atunci există mereu tentația de a cumpăra. Se mai întâmplă să fii o victimă pentru că nu ai o colecție capsulă acasă care să conțină articole de calitate. Dacă ai avea o evidență mult mai clară a garderobei, în mod cert știi ce să cumperi și când să cumperi și nu vei mai face shopping compulsiv”, a explicat George Enache, Art Director Aleph.

Citește și

Exit mobile version