- Dragos Anastasiu a vândut diviziile de turism ale Eurolines către Dertour în 2019
- Criza Covid 19 a făcut ca tranzacţia să fie una neprofitabilă pentru cumpărători
- Anastasiu crede că pe termen lung afacerea va fi de bun augur şi pentru Dertour
Vânzarea diviziei de turism a grupului Eurolines către Dertour a fost o mişcare norocoasă pentru fostul patron Dragoş Anastasiu care nu se aştepta să vină criza Covid19 înainte de a face tranzacţia. Acesta crede că în timp afacerea va deveni profitabilă şi pentru cumpărători.
Advertisment
Grupul german Der Touristik şi-a restrâns activitatea în ultimele luni şi a închis unele agenţii. Compania a declarat că are un buget la nivelul de 10% faţă de anul trecut, potrivit ZF. Businessul din turism al lui Anastasiu ajunsese la o valoare cumulată de circa 150 de milioane de euro.
„Din punctul meu de vedere a fost o tranzacţie bună şi norocoasă, din punctul lor de vedere a fost o tranzacţie bună şi care îşi va dovedi eficienţa şi eficacitatea în perioada următoare. Nimeni nu investeşte pe termen scurt şi pentru azi, mâine, poimâine. Toată lumea investeşte pe termen lung şi probabil că această nenorocire care se cheamă pandemia Covid se va dovedi inclusiv pentru Dertour o mişcare norocoasă”, spune Dragos.
Recomandări
- Cât ai plăti pentru o banană? Care sunt cele mai excentrice cheltuieli ale miliardarilor
- Universitatea Babeș-Bolyai scrie istorie în educație. UBB e lider în marketing universitar pentru al 10-lea an
- Alertbox te protejează de pericole. Noul dispozitiv care te poate salva în situații de criză
- Bucureștiul te așteaptă cu numeroase evenimente în weekend. Chocolate Saga te așteaptă la Sala Polivalentă
- Iisus devine hologramă în Elveția. Credincioșii pot primi sfaturi spirituale de la un Iisus virtual
Partenerii noștri