• Este important ca orice antreprenor să își mute business-ul și în online
  • 2020 a fost un an extraordinar pentru comerțul electronic
  • Director de marketing MerchantPro: Pe lângă partea de social media, un canal foarte important sunt marketplace-urile

2020 a fost un an extraordinar pentru comerțul electronic. Asta pentru că oamenii și-au făcut cele mai multe cumpărături online.

De aceea, este important, spun experții de la dynamic web, ca orice antreprenor să își mute business-ul și în online. Este musai, dacă vrei să ai venituri mai mari în 2021.

Raluca Simion este directorul de marketing al unei platforme de e-commerce, în cadrul căreia funcționează peste 1.500 de magazine. Atât din România, cât și din străinătate. Știe tot ce trebuie ca tu să ajungi să vinzi mai bine.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Este foarte important o dată ce ești în online să te poziționezi aproape de consumatorii care au cel mai mare potențial de a cumpăra. Magazinul în online, practic interfața prin care tu te prezinți în fața consumatorilor să aibă un nivel de performanță ridicat.

Trebuie să ai o platformă la bază capabilă să-ți susțină creșterea accelerată. Să-ți diversifici canalele.

Pe lângă partea de social media, un canal foarte important sunt marketplace-urile”, a explicat, pentru Aleph News, Raluca Simion, director de marketing MerchantPro.