• ZEEKR lansează la Salonul Auto de la Beijing un model care are ecrane și ale cărui scaune se rotesc.
  • Producătorii de EV-uri din China adaugă funcții digitale moderne.
  • BYD și Chery avansează cu încredere pe piețele globale.

Producătorii chinezi de mașini electrice transformă autovehiculele în spații de locuit, mobile. Ultimele noutăți de la Salonul Auto din Beijing ne arată că mașinile nu numai că pot fi ecologice, dar vin și cu tehnologii de ultimă oră.

Ce inovații au fost prezentate la Salonul Auto de la Beijing?

La salon, ZEEKR a prezentat modelul Mix cu scaune rotative și un ecran de 43 de inch, numit sufragerie pe roți, care va fi disponibil la vânzare mai târziu în acest an. Aceste mașini combină confortul casei cu mobilitatea, având un preț de lansare de 789,000 yuan (109,000 USD). De asemenea, BYD a introdus modele hibrid plug-in și un SUV off-road de lux cu sistem de dronă integrat, demonstrând o diversificare a ofertei pe piața auto.

Cum răspund producătorii tradiționali acestor schimbări?

Producătorii auto tradiționali, cum ar fi Volkswagen și Nissan, sunt forțați să inoveze rapid pentru a rămâne competitivi pe cea mai mare piață auto din lume. Nissan a semnat un acord cu Baidu pentru a integra A.I.-ul generativ în mașinile sale vândute în China, iar Volkswagen descrie piața chineză ca un „centru de fitness” ce necesită un ritm rapid de inovare pentru a ține pasul.

Recomandări

CÂT DE SĂNĂTOS E MOȘU?
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ
CÂT COSTĂ DISTRACȚIA?
CCR SUB LUPA SUA
RUSIA EXECUTĂ PRIZONIERII

Ce planuri au producătorii chinezi pe piațele externe?

Producătorii chinezi, precum BYD și Chery, își extind operațiunile global, cu fabrici în Brazilia și o creștere semnificativă a cotei de piață în Mexic. De exemplu, vehiculele chinezești au ajuns să reprezinte 19.2% din piața din Mexic în primul trimestru al acestui an. Aceste expansiuni internaționale sunt împinse de tarifele competitive și adaptabilitatea la cerințele piețelor locale, dar și de preocupările privind impactul importurilor ieftine asupra industriei auto din Europa și SUA.

Citește și