• Cele peste 200.000 de exemplare au fost comandate în primele 10 zile din perioada de precomenzi, care a început pe 19 ianuarie.
  • Apple a vândut aproximativ 160.000 până la 180.000 de unități Vision Pro în timpul weekend-ului de precomandă.
  • Recenziile media pentru Vision Pro vor fi publicate marți, ceea ce ar putea impulsiona și mai multe vânzări.

Cel mai nou produs Apple, casca de „spatial computing” Vision Pro s-ar fi vândut deja în peste 200.000 de exemplare, prin prisma precomenzilor.

Cele peste două 200.000 de exemplare au fost comandate în primele 10 zile din perioada de precomenzi, care a început pe 19 ianuarie.

Apple a vândut aproximativ 160.000 până la 180.000 de unități Vision Pro în timpul weekend-ului de precomandă pentru acest dispozitiv, astfel încât este posibil ca vânzările să fi încetinit puțin de atunci.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Căștile Vision Pro pentru livrare la domiciliu în ziua lansării s-au epuizat la câteva ore de la lansarea precomenzilor, iar opțiunile de preluare în magazin au urmat la scurt timp după aceea, așa că nu este surprinzător faptul că interesul pentru căști a început să scadă oarecum după valul inițial de comenzi.

Recenziile media pentru Vision Pro vor fi publicate marți, ceea ce ar putea impulsiona și mai multe vânzări, în plus, probabil că va exista o creștere a achizițiilor după ce consumatorii reali vor începe să împărtășească experiențele practice.

Kuo a avertizat că cererea pentru Vision Pro ar putea scădea rapid din cauza pieței de nișă pentru acest dispozitiv. Setul de căști are un preț de 3.500 de dolari, ceea ce îl plasează în afara razei de acțiune a multor consumatori. Zvonurile au sugerat că Apple este pregătită pentru un număr limitat de vânzări, atât din cauza prețului ridicat al Vision Pro, cât și din cauza dificultății de producție a acestuia.

Citește și