• Mate Rimac, directorul executiv al Bugatti Rimac, a avut o idee nebunească de a oferi o stație de benzină la achiziționarea unei mașini.
  • Geniul din spatele brandului Rimac nu exclude ideea de a facilita proprietarilor de mașini cu motor cu combustie internă să își facă plinul de la domiciliu.
  • Nu este o surpriză că șeful companiei a adus în discuție și subiectul combustibililor sintetici.

Mate Rimac, directorul executiv al Bugatti Rimac, a avut o idee nebunească de a oferi o stație de benzină la achiziționarea unei mașini. Geniul din spatele brandului Rimac nu exclude ideea de a facilita proprietarilor de mașini cu motor cu combustie internă să își facă plinul de la domiciliu, anunță Motor 1.

Antreprenorul croat în vârstă de 36 de ani crede că motorul cu ardere internă are încă un viitor lung. Poate nu cu combustibili fosili, deoarece sugerează că aceste stații ar putea fi alimentate cu combustibil sintetic. Vorbind la Summit-ul Financial Times „Future of the Car” din Londra, Rimac și-a împărtășit viziunea: „S-ar putea face chiar și niște stații de benzină Bugatti frumoase pentru casele proprietarilor, folosind combustibili sintetici.”

Nu este o surpriză că șeful companiei a adus în discuție subiectul combustibililor sintetici. Porsche, care deține 45 la sută din Bugatti Rimac, produce eFuel la o uzină pilot din Chile din decembrie 2022. Acesta este produs din apă și dioxid de carbon cu ajutorul energiei eoliene, permițând unui motor cu combustie internă să aibă o funcționare aproape neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Uzina își propune să producă aproximativ 14,5 milioane de galoane pe an până la mijlocul deceniului și să crească producția la 145 de milioane de galoane până în 2027. Acest lucru ar fi totuși o picătură de apă în marea schemă a lucrurilor, având în vedere că în prezent există aproximativ 1,4 miliarde de mașini pe șosele. Cu toate acestea, trebuie să începem de undeva, nu-i așa?

Rimac nu a menționat legătura cu Porsche, dar nu ar fi o idee atât de ciudată să punem eFuel într-un Bugatti peste câțiva ani. La urma urmei, aceste mașini sunt construite în număr limitat (450 de Veyron și 500 de Chiron), iar proprietarii lor abia dacă le conduc oricum, așa că cererea nu ar fi atât de mare.

Citește și