• Ciocolata este în acest sezon la mare căutare.
  • Europa joacă un rol major în vânzările de ciocolată şi a înregistrat o rată de creştere de 12,37% din 2020 până în 2023.
  • Ștefan Buraga are 26 de ani și în 2019 a deschis o ciocolaterie.

Limbajul ciocolatei este universal şi aceasta se găsește oriunde, de la supermarketuri, la benzinării şi până la magazinele ciocolatierilor artizanali. În perioada 14 februarie- 8 martie consumul ei atinge cifre imense la nivel mondial. Ștefan Buraga a deschis când avea 19 ani o ciocolaterie, iar pralinele pe care le produce devin tot mai neobișnuite.

Ștefan Buraga: „Cele mai neobișnuite praline pe care le am avut sunt cele sezoniere. Putem vorbi de o pralină cu colivă în perioada Paștelui. A existat și o pralină cu cozonac în perioada Crăciunului, iarăși prăjină cu turtă dulce sau cu vin fier.”

„În perioada 14 februarie – 24 februarie, nu sunt la același boom ca 1- 8 martie. Dacă de la 1-8 martie putem vorbi de o triplare a vânzărilor câteodată sau chiar mai bine, în perioada 14-24 februarie este ușor mai restrâns. Încă suntem destul de retrași când vine vorba de cumpărături de ciocolată în perioada aia, cel puțin de ciocolată artizanală”, spune Ștefan Buraga.

Recomandări

LEGEA MARȚIALĂ ÎN COREEA DE SUD
TRUMP, FASCINAT DE PUTERE
CUM TE VEDE OCCIDENTUL?
CINE GUVERNEAZĂ ROMÂNIA?
TRUMP AVERTIZEAZĂ HAMAS
DESCHIZI MAȘINA CU CEASUL

Citește și