• Coca-Cola schimbă din nou gustul unei băuturi.
  • Ultima dată când a fost schimbat gustul unei băuturi a fost în 1985 și „a înfuriat o națiune”, scriu jurnaliștii de la New York Times.
  • Compania americană a anunțat că schimbă gustul și aspectul uneia dintre cele mai populare băuturi răcoritoare ale sale: Coca-Cola Zero, varianta dietetică, despre care se spune că seamănă foarte mult la gust cu versiunea clasică.
  • Oficialii companiei au declarat că vor să schimbe băutura în așa fel încât să „ofere un gust și mai reprezentativ de Coca-Cola”.

Recomandări

DIAVOLUL SE ÎMBRACĂ DE LA PRAGA
SUNTEM DIN ALTĂ LIGĂ?
BANI PENTRU UCRAINA
MARK SE DĂ PE MUZICĂ
CONTINUĂ PLOILE ÎN SPANIA
TINERII CONSUMATORI

Noua rețetă – care optimizează aromele existente ale Coca-Cola Zero – începe să intre pe rafturi luna aceasta în Statele Unite, cu distribuție completă la nivel național în SUA și Canada începând din august, cu distribuție completă în septembrie. Toate ingredientele listate și informațiile nutriționale rămân aceleași”, se arată în anunțul companiei.

Potrivit New York Times, pe rețelele de socializare schimbarea a fost întâmpinată cu îngrijorare. Unii fani ai mărcii au promis că vor trece la alte băuturi. Alții și-au amintit de dezastrul de marketing din 1985, când Coca-Cola a dezvăluit „New Coke”, o versiune mai dulce a băuturii răcoritoare originale, respinsă de mulți americani.

Natalia Suarez, brand manager la Coca-Cola, spune că schimbarea vine din dorința companiei de a continua „să crească”. Pentru asta „trebuie să ne provocăm în continuare să inovăm și să diferențiem așa cum au făcut alte mărci iconice”, spune Suarez. „Peisajul consumatorului se schimbă mereu”, a adăugat ea, „ceea ce înseamnă că trebuie să evoluăm pentru a rămâne în față”.

Coca-Cola Zero, pe care compania a lansat-o în 2005, și-a mai schimbat aroma și în 2017, când compania a spus că produsul a fost „reformulat” astfel încât să aibă un gust mai bun decât Coca-Cola standard.