- După ce Jeff Bezos și echipajul lor au revenit din zborul spațial de marți, compania Blue Origin a anunțat că începe vânzarea biletelor.
- Cei interesați să zboare în spațiu au fost rugați să trimită companiei un e-mail – dar costul biletului nu a fost anunțat.
Spre deosebire de Virgin Galactic al lui Richard Branson, Blue Origin nu a vândut încă bilete publicului larg și nici nu a spus care va fi prețul.
Advertisment
Până în prezent, singurul preț făcut public a fost suma de 28 de milioane de dolari pe care câștigătorul unei licitații, încă anonim, a plătit-o. Căștigătorul a renunțat să zboare, din cauza programului, potrivit Blue Origin.
Persoana respectivă va zbura ulterior, posibil cândva în acest an, în condițiile în care Blue Origin spune că va efectua până la două misiuni suplimentare cu echipaj în 2021, care sunt deja în curs de rezervare.
Recomandări
„Vindem bilete. Evident, primul bilet a fost oferit la licitație, dar discutăm cu clienții noștri care au participat la licitație. Dar dacă cineva este interesat, trimiteți-ne un e-mail – astronauts@blueorigin.com – și vom avea p discuție, pentru că vrem să ducem oameni în spațiu, în curând”, a declarat pentru CNN șeful de vânzări al Blue Origin, Ariane Cornell.
Compania spune că licitația a oferit un indiciu puternic că există o mulțime de oameni nerăbdători să meargă: 7.600 de persoane din 159 de țări s-au înregistrat la licitație.
Citește și: Diferența dintre zborurile lui Jeff Bezos și Richard Branson.
Partenerii noștri