• Joi, CNAIR și CNIR vor semna Protocolul de Predare – Preluare.
  • Acest protocol va stabili un set de pași pentru ca proiectul Autostrăzii Unirii A8 să fie realizat cu succes.
  • CNIR va duce proiectele de la cap la coadă, de la concept până la execuție.

Compania Națională de Investiții Rutiere va prelua de la CNAIR mai multe proiecte majore de infrastructură rutieră. Printre acestea se numără Autostrada Unirii A8 și Autostrada A3 Ploiești–Brașov. Protocolul va fi semnat joi și va stabili pașii care urmează să fie parcurși pentru ca proiectul Autostrăzii Unirii A8 să fie finalizat cu succes. Ionuț Ciurea, președinte Asociația Pro Infrastructura spune că deocamdată CNIR nu este operațională.

Proiectele care vor fi transferate de la CNAIR la CNIR:

– Autostrada A8 Târgu Mureș – Târgu Neamț (secțiunea II Miercurea Nirajului – Leghin);
– Autostrada A8 Târgu Neamț – Iași – Ungheni;
– Autostrada A13 Bacău – Brașov;
– Autostrada A3 Ploiești – Brașov;
– Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț;
– Drumul Expres Focșani – Brăila;
– Drumul Expres Filiași – Târgu Jiu.

Recomandări

NASRALLAH MOARE
NATO FACE ZID ANTI RUSIA ÎN FINLANDA
IDF ATACĂ HEZBOLLAH
PROMISIUNILE KAMALEI
CUM PROMOVĂM TURISMUL
PE UNDE CIRCULI

„Deocamdată, pe lista de proiecte sunt proiecte care nu au loc pe nicăieri. Printre cele mai greu de făcut se numără acestea care ar ajunge la CNIR, iar pentru a face ceva din asta trebuie atât finanțare, cât și operaționalizarea companiei noi, ceea ce nu este. Dacă am vorbi de un șantier, am vorbi de această companie ca fiind în stadiu de proiectare. Avem o organigramă care nu e completă, nu știu ce oameni o să deruleze aceste proiecte”, a spus Ionuț Ciurea, președinte Asociația Pro Infrastructura, la Aleph News.

Citește și