- Logo-ul Nike a fost creat de o studentă în 1971
- Carolyn Davidson a primit 35 de dolari pentru munca ei
- Azi, brandul Nike este evaluat la 35 miliarde dolari
Toată lumea știe logo-ul Nike, mai puțin povestea lui. A fost desenat de o studentă care a primit câțiva dolari pentru munca ei. Azi, brandul Nike este evaluat la 35 de miliarde de dolari.
Carolyn Davidson avea nevoie de bani ca să se susțină la facultate. A ajutat un antreprenor american cu un logo pentru noua lui afacere cu pantofi sport. Era fondatorul Nike, Phil Knight.
Carolyn a fost plătită cu doi dolari pe oră pentru munca ei, a desenat logo-ul pe un șervețel și a primit în total 35 de dolari. Asta înseamnă cam 200 de dolari ajustat la inflația de azi. A mai primit apoi simbolic și 500 de acțiuni când compania s-a listat la bursă. Le are și acum, iar acestea au ajuns să valoreze aproape cinci milioane de dolari.