- The Boring Company, firma deținută de Elon Musk, i-a cerut unui consilier local să semneze un contract de confidențialitate.
- Oficialul urmează să fac un tur al tunelului care se află sub orașul Las Vegas.
- Consilierul local nu are voie să discute cu nimeni despre ceea ce a văzut sau auzit în tunel.
The Boring Company, firma deținută de Elon Musk, i-a cerut unui consilier local să semneze un contract de confidențialitate de un milion de dolari, pentru a face un tur la tunelulului care se află sub orașul Las Vegas, transmite Business Insider.
Advertisment
Autoritățile locale din Fort Lauderdale i-au cerut lui Elon Musk ca un consilier să viziteze tunelul construit sub orașul Las Vegas. Șeful Tesla a fost deacord, dar cu o condiție – ca oficialul să semneze un contract de confidențialitate de un milion de dolari.
După semnarea acestui acord, consilierul Michael Jatczak nu are voie să discute cu nimeni despre ceea ce a văzut sau auzit în tunel. De asemenea, i s-a interzis să menționeze vreodată The Boring Company.
Recomandări
Contractul de confidențialitate obținut de Business Insider arată măsurile legale pe care compania lui Musk le-a adoptat pentru a proteja detaliile privind rețeaua de tuneluri. Termenii secreți ai documentului demonstrează o vizibilitate redusă asupra modului în care firmele folosesc astfel de acorduri.
După ce rețeaua de tuneluri va fi gata, acestea vor fi conectate la centrul orașului de zona celebră pentru faimoasele hoteluri casino și aeroportul McCarran. Ulterior rețeaua va fi extinsă și către proprietățile Caesars Entertainment. Se estimează că proiectul va costa cel puțin 30 de milioane de dolari.
„Pe măsură ce proiectul se extinde, companiile au tendința de a restrânge fluxul de informații. Prin urmare impun semnarea unui astfel de contract”, spune un avocat.
Tunelurile companiei deținute de Elon Musk ar putea acomoda 4000 de pasageri pe ora, folosind doar mașini Tesla Model 3s, Model Xs, și un fel de tren construit pe platforma Model 3, care să poată transporta între 12 și 16 persoane. Se dorește ca în final toate mașinile să se deplaseze în mod autonom, fără șoferi umani.
Partenerii noștri