- Nike a înregistrat vânzări record – peste 12 miliarde de dolari; precum și 1,5 miliarde de dolari profit
- Comparativ, în același trimestru al anului trecut, compania a pierdut 790 de milioane de dolari
- „Sunt vremuri în care brandurile puternice pot deveni mai puternice și, în fiecare trimestru, această realitate devine și mai clară”, a spus CEO-ul Nike
Nike a înregistrat vânzări record – peste 12 miliarde de dolari; precum și 1,5 miliarde de dolari profit. Asta doar în trimestrul martie-mai, informează Wall Street Journal.
Advertisment
Comparativ, în același trimestru al anului trecut, compania a pierdut 790 de milioane de dolari.
„Sunt vremuri în care brandurile puternice pot deveni mai puternice și, în fiecare trimestru, această realitate devine și mai clară”, a spus CEO-ul Nike, John Donahoe.
Recomandări
Totuși, succesul la acest nivel nu este întâmplător și nu a depins doar de ieșirea din pandemie. Compania a început reforma internă în urmă cu patru ani și a schimbat unul dintre elementele esențiale – comunicarea dintre departamente. Business Insider a analizat 5 motive datorită cărora Nike a reușit să ajungă la o asemenea performanță.
- Oamenii vor să redevină sau să rămână activi după un an greu; în același timp, lumea se bucură și sunt încântațoi să își cumpere lucruri noi
- Comercianții au cumpărat și continuă să cumpere multe produse Nike, având în vedere reputația companiei
- Pasionații pun preț pe ediții limitate și articole de colecție
- Nike a eliminat mulți dintre comercianții terți, precum Amazon. Compania a început să vândă direct către oameni, iar acest lucru creează o conexiune între brand și consumator
- Aplicația și ecosistemul căruia îi pune bazele – un obiectiv pe termen lung – dar care acum a ajuns la 300 de milioane de utilizatori în întreaga lume
Având în vedere aceste aspecte, adăugate la o mai bună organizare a companiei, Nike vrea să rămână pe primul loc când vine vorba de articole sportive, punând în același timp accent pe viitor.
Partenerii noștri