• Gigantul LVMH și-a prezentat inovațiile tehnologice la VivaTech, la Paris.
  • Moet Hennessy a lansat un somelier personal, numit Divine, alimentat de GenAI.
  • Divine este un avatar virtual care te ajută să descoperi vinuri din diverse regiuni.

Inteligența Artificială își pune amprenta și în industria luxului. Scopul este îmbunătățirea experienței clientului. Un exemplu remarcabil al acestei tranziții este gigantul LVMH, care și-a prezentat inovațiile tehnologice la VivaTech, desfășurat la Paris între 22 și 25 mai.

LVMH, prima companie europeană care a depășit pragul de 500 de miliarde de dolari în ceea ce privește capitalizarea de piață, a impresionat audiența cu o serie de soluții alimentate de tehnologie și A.I. în pavilionul său, denumit sugestiv LVMH Dream Garden”.

Moet Hennessy, brandul de băuturi al grupului, s-a prezentat la festivalul de tehnologie cu un somelier personal, numit Divine, alimentat de GenAI, cu un avatar virtual care să ajute la descoperirea vinurilor din diverse regiuni.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Loro Piana introducere avatarele digitale ale utilizatorilor. Captarea siluetei și măsurilor clientului permite brandului să ofere produse persolanizate. La VivaTech, Guerlain a prezentat o experiență VR despre poveștile din spatele a două parfumuri iconice din colecția L’Art and La Matière de la Guerlain. Brandul a pus la punct o călătorie multisenzorială” elaborată de Inteligența Artificială, în care vizitatorii miros un parfum și văd apoi prezentările.

În a doua zi a festivalului, grupul a anunțat câștigătorii celei de-a șaptea ediții a Premiului LVMH pentru inovație, recunoscând șapte startup-uri care au prezentat soluții revoluționare. Acest angajament față de inovație subliniază importanța parteneriatelor strategice în stimularea progresului tehnologic în industria luxului.

Creșterea impresionantă a LVMH

Succesul recent al LVMH, care a devenit prima companie europeană cu o capitalizare de piață de peste 500 de miliarde de dolari, se datorează în mare parte creșterii vânzărilor de produse de lux în China și aprecierii monedei euro. Acest moment istoric subliniază impactul semnificativ al pieței chineze asupra industriei luxului și potențialul enorm de creștere al acestui sector.

Citește și