- Un studiu CleverTap arată că 54% dintre experții în marketing folosesc A.I.-ul pentru a crea conținutul campaniilor.
- Poți oricând să alegi să îți informezi clienții atunci când conținutul este generat de A.I.
- Campania este lansată mai repede și se evită momentele lipsite de inspirație ale specialiștilor din marketing.
Câte dintre campaniile pe care le vezi în reclame folosesc conținut generat de A.I.? De ce contează asta? Este vorba de bani mulți: 700 de milioane de euro. Atât valora anul trecut piața de publicitate din România. Un studiu CleverTap arată că 54% dintre experții în marketing folosesc A.I-ul pentru a crea conținutul campaniilor. Motivul? Campania este lansată mai repede și se evită momentele lipsite de inspirație ale specialiștilor din marketing.
Advertisment
Nu dispare deloc autenticitatea. Daca folosești A.I. corect și transparent. Poți oricând să alegi să îți informezi clienții atunci când conținutul este generat de A.I. Sunt 3 niveluri la care este folosită Inteligența Artificială în marketing. Primul nivel este cel de bază unde experții în marketing caută să eficientizeze crearea de conținut. Reușesc așa să elimine așa numitul „writer’s block” și să stimuleze productivitatea. Următorul nivel se referă la personalizarea conținutului. Adică experții folosesc Inteligența Artificială ca să creeze un conținut mult mai relatable pentru consumatori. Ultimul nivel înseamnă deja crearea unei strategii de marketing al unui produs. Realitatea arată așa: 81% dintre agenții de marketing spun că organizația lor utilizează diverse modele de GPT. Peste 70% folosesc AI pentru conținut. 54% îl folosesc și pentru conținut și pentru grăbirea lansării.
Cum răspund clienții la acest conținut generat de A.I.?
Pare că răspund pozitiv, cel puțin pe termen scurt. 63% dintre companii au înregistrat o creștere în rata click-urilor și 18% în rata achizițiilor. Un studiu Bynder arată că 50% dintre consumatori recunosc un text scris de A.I. Utilizarea Inteligenței Artificiale schimbă și imaginea brandurilor. 25% dintre consumatori consideră că marca are un caracter impersonal, iar 20% spun că brandul nu este de încredere.
Recomandări
Citește și
- Consilierul de Securitate al SUA îl îndeamnă pe Netanyahu să lege războiul de „strategia politică”. Ce a discutat Jake Sullivan cu Premierul israelian
- Un tratament revoluționar permite iradierea directă a celulelor canceroase. Ce este Actiniu 225 și ce efecte are
- NASA caută urme de viață pe planeta Marte prin programul Rosalind Franklin. Cristian Român: „Acolo este posibil ca acum să existe viață”
Partenerii noștri