- Pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor americani în ceea ce privește cumpărăturile, iar efectele se văd mai ales în perioada sărbătorilor.
- Pentru retailerii americani de electronice, Black Friday 2020 a însemnat un volum de vânzări de patru ori mai mare decât în aceeași perioadă a anului 2019.
- Deși prognoza analiștilor stabilită la începutul lui 2020 a fost dată peste cap de pandemie, aceștia spun că rămâne de văzut dacă forecast-ul se va schimba odată cu migrația consumatorilor către cumpărăturile online.
Pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor americani în perioada sărbătorilor, relatează The Wall Street Journal.
Advertisment
Din ce în ce mai mulți oameni cumpără cadourile din magazine online. Puțini își mai fac curaj să meargă în magazine fizice.
Retailerii au derulat campanii de reducere în luna octombrie, anunțând astfel perioada Black Friday 2020.
Recomandări
Însă, tranziția de la cumpărături offline la cumpărături online va fi simțită în perioada Crăciunului sau în luna decembrie.
Publicația The Wall Street Journal a analizat cum și-au cheltuit americanii banii în 2020.
Ce spun datele analizate pe baza cumpărăturilor cu cardul
Datele colectate din tranzacțiile cu cardul de credit arată că deși consumatorii cheltuie în 2020 la fel ca în 2019 atunci când merg la cumpărături în magazine fizice, tranzacțiile online au crescut față de anul trecut.
Pentru retailerii americani din sectorul electronice, Black Friday 2020 a însemnat vânzări de patru ori mai mari decât în 2019 în aceeași perioadă.
Alte date arată, însă, că americanii nu mai cheltuie atât de mulți bani ca anul trecut.
Conform unui sondaj derulat de National Retail Federation and Prosper Insights & Analytics, consumatorii au cheltuit, în medie, cu puțin sub 312 dolari, în perioada dintre Ziua Recunoștinței și Cyber Monday. Adică, cu 14% mai puțin decât în 2019.
Traficul pietonal la cumpărături în perioada sărbătorilor
Deși americanii nu mai merg în magazine fizice pentru cumpărături la fel ca înainte de pandemie, date centralizate de Unacast arată că scăderile sunt pronunțate mai ales în perioada sărbătorilor, când magazinele ar fi fost aglomerate.
Retaileri din America precum Target, Walmart sau Macy’s au închis magazinele de Ziua Recunoștinței.
Discount-uri la cumpărături
Prognoza multor retaileri americani a fost dată peste cap odată cu pandemia. Analiștii spun că rămâne de văzut dacă migrația consumatorilor către online va schimba forecast-ul stabilit la începutul anului 2020 de către departamentele de vânzări și business.
Totuși, retailerii americani au implementat campanii de reducere. Amazon este un exemplu: a derulat campania Prime Day în octombrie. Alți retaileri americani au început să promoveze reducerile de sărbători tot în octombrie.
Livrarea coletelor comandate
Departamentele de livrare comenzi au fost luate cu asalt încă de la începutul pandemiei. Au avut de-a face cu multe comenzi, prin urmare, companiile de logistică și transport se așteaptă la un volum record de colete în decembrie 2020.
Conform unor date colectate de ShipMatrix, o companie care analizează sectorul de livrare, 273 de milioane de colete au fost expediate de Serviciul Poștal American, de compania United Parcel Service și de FedEx în săptămâna care a marcat Ziua Recunoștinței.
Asta înseamnă o creștere de 43 de milioane de colete față de aceeași perioadă a anului 2019.
Urmăriți Aleph News pe Facebook, Twitter, Youtube și Instagram!
Partenerii noștri