• Produsele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine și încălțăminte, cărți, cafea și ceai sunt în topul produselor comandate cel mai frecvent lunar de către clienții eMAG.
  • În medie, un client alocă lunar 259 de lei pentru o comandă online dedicată cumpărăturilor curente.
  • 63% dintre comenzile de produse de uz curent sunt livrate la easybox.

București, 24 iulie 2023. Adopția ecommerce pentru produsele de folosință zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienților eMAG care, în prima jumătate a acestui an au comandat, în medie, cu 22% mai multe produse din această categorie. Astfel, ei au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine, încălțăminte, cărți, cafea sau ceai, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, în prima jumătatea a anului, clienții au optat pentru flexibilitatea și predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obișnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din țară.

„Ușurința de a găsi un preț bun prin eticheta Superpreț sau în campaniile promoționale, dar și livrarea gratuită și ofertele exclusive pentru clienții Genius au stimulat frecvența de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai. Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaș care face posibil acest lucru pentru orice buzunar,” a declarat Irina Pencea, General Manager, eMAG România.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

În topul categoriilor de produse care au înregistrat creșteri de comenzi cu peste 20% în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei și grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua și ceaiul, produsele pentru animale de companie. De asemenea, clienții au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine și încălțăminte, dar și cărți. 

Topul categoriilor cu cele mai mari creșteri în primele șase luni din 2023:

  • Produse de casă și curățenie a casei
  • Produse de igienă personală
  • Produse de beauty
  • Jucării
  • Cafea și ceai
  • Pet Shop
  • Băuturi
  • Încălțăminte
  • Cărți

Despre eMAG 

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG. accesați about.emag.ro.