Dacia lansează un model aniversar de Logan, XX, în ediție limitată, la două decenii de existență. Logoul e o trimitere către Coloana Infinitului

La 20 de la primul Logan ieșit din fabrica de la Mioveni, Dacia a lansat modelul XX. Un facelift aniversar care vine cu noutăți de design. Logoul XX care apare pe scaunele mașinii, pe ușile din spate, pe portbagaj și pe oglinzi e o trimitere către Coloana Infinitului a lui Constantin Brâncuși. Dacia spune că Logan XX este o serie limitată vândută în 3 culori și care vine și cu oglinzi negre și antena radio tip rechin.

Dacia Logan a devenit în 2005 cea mai vândută mașină din România și a ținut bine de titlul asta până în prezent. Aproape 1.300.000 de Loganuri a vândut Dacia în toată lumea din 2004, când a fost lansat modelul. Peste jumătate de milion au ajuns la români. În primele șase luni din 2024, Dacia a produs 170 de mii de mașini, cu 45 de mii mai multe decât Ford Otosan. Dacă cele două companii mențin ritmul, ajung la o producție de 15 mld. € anul ăsta.

Asta o face una dintre cele mai valoroase companii de la noi din țară. În ultimii ani a fost constant în top 5 firme românești, iar anul trecut a intrat în top 10 cele mai mari companii auto din Europa de Est, cu o cifră de afaceri de peste 5 mld.€.

Exit mobile version