• Compania Adidas se pregătește de o criză fără precedent. Acțiunile au scăzut cu 11% după ce Kanye a încetat colaborarea cu aceștia.
  • Compania a pierdut 700 de milioane de euro după ce West a încetat colaborarea cu firma, scrie Ziarul Financiar.
  • Colaborarea dintre cele două părți s-a încheiat brusc. În acest fel, un număr mare de adidași Yeezy au rămas nevânduți.

Ceea ce părea o afacere-bombă pentru Adidas, acum a rămas un coşmar de peste un miliard de euro. Totul din cauza declarațiilor antisemite ale lui Kanye West. Acesta a lansat împreună cu Adidas o colecția Yeezy, care acum riscă să rămână nevândută, scrie ZF.ro.

Mai multe îți spune Balazs Barabas, editor Aleph News.

Acțiunile Adidas s-au prăbușit vineri, după ce compania a declarat că ar putea pierde sute de milioane de dolari în acest an din cauza parteneriatului eșuat cu rapperul Kanye West, ale cărui remarci antisemite de anul trecut au determinat gigantul de îmbrăcăminte sportivă să rupă legăturile și să renunțe la profitabilul lor brand comun, Yeezy, conform FORBES.

Recomandări

TRUMP ÎȘI NUMEȘTE AMBASADORII
JURNALIȘTI MORȚI ÎN GAZA
EDITORIALUL LUI CRISTOIU
VICTIMA RĂMÂNE ANONIMĂ
CE VEZI LA PARIS?
CEL MAI MARE BARAJ

Acțiunile Adidas au scăzut cu până la 11% vineri, după ce compania germană a avertizat că despărțirea de West, cunoscută și sub numele de Ye, ar putea anula profiturile operaționale în acest an.

Compania a declarat joi că încă analizează dacă să renunțe la muntele de marfă Yeezy nevândută rămasă în urma parteneriatului și a avertizat asupra unui impact negativ semnificativ în cazul în care nu va vinde stocul existent” .

Adidas a declarat că se așteaptă să piardă în acest an venituri de aproximativ 1,3 miliarde de dolari și un profit operațional de aproximativ 535 milioane de dolari dacă nu va putea vinde stocul.

De asemenea, Adidas a prognozat o scădere a vânzărilor și costuri excepționale de aproximativ 214 milioane de dolari în acest an, ceea ce ar putea împinge firma la o pierdere operațională de aproape 750 de milioane de dolari pentru 2023.

Directorul general Bjørn Gulden a declarat că 2023 va fi un an de tranziție pentru a pune bazele pentru a fi din nou o companie în creștere și profitabilă” .